Convocatòria Entrega de Notes 1r Trimestre Famílies i Alumnes

El proper dimecres 21 de desembre realitzarem l’entrega de notes del 1rTrimestre. Cada família té una convocatòria perquè assisteixi juntament amb l’alumne/a a la reunió amb el tutor personal on s’entregaran i es comentaran les notes. En cas de no poder assistir caldrà comunicar al tutor per correu electrònic, en aquest cas és el vostre fill/a el que ha de venir a buscar les notes a la hora convocada.

Preguem puntualitat.

L’institut estarà obert i hi haurà exposicions de treballs de l’alumnat al vestíbul de l’edifici d’Arts (Batxillerat Artístic), als passadissos de l’edifici d’ESO i al vestíbul de 3r (Projecte del Selphi al Phi). Hi haurà servei de bar a l’entrada de l’edifici de batxillerat organitzat pels alumnes per ajudar al finançament del Viatge final d’etapa.

Per si no heu rebut correctament la convocatòria, a continuació teniu el resum de convocatòries per nivells:

1rESO

2nESO