VII Jornada d’orientació professional

El passat 1 de març de 2024 va tenir lloc, a la Fàbrica Llobet-Guri de Calella, la VII Jornada d’orientació de la formació professional de l’Alt Maresme, a on van participar, d’una manera activa, totes les famílies professionals de l’Institut Bisbe Sivilla de Calella. A les 9h del matí l’alumnat de Gestió d’allotjaments turístics de grau superior de la família de Turisme es va encarregar de la recepció dels assistents i apertura de l’acte institucional de benvinguda, que va tenir lloc a l’aula de la mediateca de l’EOI. Tot seguit, i un cop va finalitzar la benvinguda, es va procedir a un aperitiu destinat a les autoritats, elaborat pels alumnes dels cicles de Cuina, Pastisseria i Direcció de Cuina de grau mitjà i superior del mateix Institut Bisbe Sivilla. El servei de sala d’aquest aperitiu va anar a càrrec dels alumnes de cicle de grau superior de Direcció de Cuina.

Per altra banda, el Bisbe Sivilla també va gestionar el bar de la fira amb alumnes dels diferents cicles. L’oferta gastronòmica del bar va constar de diferents refrigeris i una varietat d’entrepans elaborats al mateix moment.

Així mateix, l’exposició dels diferents estands oferien a l’alumnat visitant una degustació de còctels, aperitius i un assortiment de dolços que feien més atraient l’oferta formativa. Tant l’elaboració, com l’organització dels estands varen ser coordinats pel professorat dels diferents cicles formatius.

La Jornada va transcórrer amb un ambient molt participatiu tant de l’alumnat que va visitar l’exposició, com de l’alumnat que va participar en el muntatge dels estands informatius. L’essència de la trobada va oferir, a l’alumnat visitant, una idea dels itineraris formatius que poden optar després de la finalització de l’etapa educativa ESO.