Objectius

El punt 5 de l’apartat 3. Objectius, prioritats i plantejaments educatius del Projecte educatiu de centre (PEC) fa referència a l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC), tal i com es mostra a continuació:

L’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i dels nous recursos digitals ha d’afavorir la millora dels processos d’ensenyament i aprenentatge i dels resultats escolars en totes les etapes de la secundària i la FP, així com donar suport a l’atenció a les necessitats educatives específiques i a la diversitat d’alumnat. Els nostres alumnes han de desenvolupar la competència digital en tots els nivells educatius.

D’altra banda, a l’apartat 5. NOFC II: drets i deures dels membres de la comunitat educativa i carta de compromís educatiu, en el punt 5.5. Carta de compromís educatiu corresponent a la part de la família i/o alumne/a es regula l’ús dels dispositius electrònics al centre:

A partir d’aquesta visió de centre, dels objectius del PEC i de la diagnosi que s’ha realitzat s’han establert diferents objectius.