English day 2019

El 29 de maig els alumnes de l’ESO de l’institut van participar en les activitats de l’English day. Aquestes activitats tenen l’objectiu d’incentivar l’aprenentatge de la llengua anglesa d’una manera lúdica i participativa mitjançant tallers.
May 29th ESO students took part of the English day activities. These activities… Llegeix més»

Mariona Rodà premiada al 33è Concurs de Cuina Jove de Catalunya

L’alumna Mariona Rodà de Direcció de cuina ha guanyat el premi a la millor presentació en el 33è Concurs de Cuina Jove de Catalunya, celebrat el dimecres 8 de maig a l’Hotel-Escola de Sant Pol de Mar, amb una reinterpretació del plat Maduixes amb nata. Serà la representant de Catalunya… Llegeix més»

Colònies a 1r ESO