L’alumnat de Gestió d’Allotjaments Turístics i Direcció de Cuina visiten l’hotel Mas Salagros Eco-Resort

El passat 14 de març l’alumnat dels cicles de formació professional de Gestió d’allotjaments turístics i els de Direcció de cuina de la família professional d’Hoteleria i Turisme van visitar l’hotel Mas Salagros, primer Eco-Resort d’Espanya. Durant la visita, la directora del departament de Room & Experience Guest els hi va mostrar totes les instal·lacions i els hi va explicar les accions més rellevants que l’hotel ha adoptat per esdevenir un referent en Espanya com a establiment d’allotjament turístic totalment sostenible.