Xerrades vinculades al Projecte de Recerca de quart d’ESO

I jo, què vull ser de gran?

El passat dia 7 d’abril els alumnes de quart d’ESO de l’Institut Sòl-de-Riu d’Alcanar van assistir a unes xerrades de Cicles Formatius realitzades pels professors dels dos cicles que s’imparteixen al centre: Cicle Formatiu de Grau Mitjà d’Instal·lacions i Manteniment Electromecànic i el Cicle Formatiu de Grau Mitjà de vídeo, Discjòquei i So.

També van poder visitar les aules específiques on es realitzen aquests Cicles Formatius i veure com s’hi treballa.

L’alumnat va comptar amb l’experiència de tres alumnes del cicle que van explicar com van ser els seus estudis al centre i les sortides professionals que van tenir un cop acabat el Cicle Formatiu.

El senyor Oscar Navarro Benito, administrador de l’empresa La Canareva, va visitar el centre i va explicar als alumnes, les necessitats de les empreses i els perfils professionals, oferint la seva experiència professional en aquest sector.

Tot seguit presentem un recull d’imatges de les xerrades realitzades.