Sortida Treball de Síntesi 3r d’ESO

Colònies internacionals a les Cases d’Alcanar

El passat dia 7 d’abril els alumnes de tercer d’ESO de l’Institut Sòl-de-Riu d’Alcanar han anat d’excursió a les Cases d’Alcanar.

L’alumnat i professorat acompanyant ha comptat amb un guia fantàstic que els han explicat amb tot detall aquests indrets tant especials de la zona: Jordi Monfort.

Han sortit tots els grups de manera esglaonada per tal de mantenir el grup bombolla. L’alumnat ha estat acompanyat en tot moment pel professorat del centre.

El recorregut de la sortida un cop a les Cases d’Alcanar, ha estat dividit en tres punts: Els  Josepets, amb l’explicació de les accions turístiques que es porten a terme , a càrrec del guia Jordi Monfort; la pràctica a les pistes poliesportives de diferents activitats físiques i finalitzant la sortida amb un petit recorregut per les Cases.

El treball de síntesi és una tasca escolar que es realitza durant una setmana del curs acadèmic i permet posar en pràctica l’aprenentatge de l’alumnat. Té la finalitat de que els alumnes siguin capaços i capaces d’aplicar les competències bàsiques treballades, en les diferents matèries, en la resolució de qüestions i problemes relacionats amb la vida quotidiana.

Tot seguit presentem un recull d’imatges que posen al descobert el bé que s’ho han passat els alumnes i el bé que s’han portat.