XERRADA ADDICCIONS

El passat 12 de desembre, l’alumnat de l’FP bàsica, va tenir la visita d’un drogodependent rehabilitat.
L’Enric va explicar als joves com va ser la seva experiència amb les drogues I els va contar les conseqüències més dures que comporta el consum, des de poder patir malalties mentals fins a la mort.
Ell els va explicar tot el mal que es va ocasionar a ell mateix, però sobretot a la seva família. Va dir-los també com va ser el seu procés de recuperació i com d’orgullós se sent d’haver-ho aconseguit.
Els nois van escoltar l’Enric durant dues hores i mitja i van ser capaços d’entendre que aquest té una malaltia que fa 11 anys que té adormida, que estimar-se és el millor que va poder fer i que el camí no va ser fàcil.
L’alumnat va rebre una bonica lliçó, una lliçó de vida plena d’esperança.