Trobada de Corals a Cervera

La Coral de l’INS Sòl-de-Riu d’Alcanar ha assistit a la XXV Trobada de Corals de Catalunya a Cervera.

L’alumnat de la Coral del nostre centre ha marxat a Cervera per participar en aquesta trobada organitzada pel Departament d’Educació on s’han aplegat més de 4600 alumnes de tota Catalunya. Han assistit  més de 100 instituts de tot Catalunya i hi ha hagut dos concerts consecutius. L’aplec ha comptat amb l’acompanyament de les orquestres juvenils dels conservatoris de Cervera, Lleida, Vila-seca i l’IEA Oriol Martorell, de Barcelona.

La Trobada té com a objectiu principal el promoure l’interès per la música i la divulgació del cant coral entre els més joves. A més, és un acte que reivindica públicament la tasca del professorat  del país que porta a terme aquestes activitats musicals.