ECOinsti visita la fira Biocultura de Barcelona

L’alumnat i professorat que participen en el Projecte de la Cooperativa Ecològica ECOinsti han visitat la fira Biocutura de Barcelona.

La fira BioCultura és una fira de productes ecològics i consum responsable més gran de l’estat. Aquest any es celebra del 9 al 12 de maig al Palau Sant Jordi de Barcelona. Les previsions aquesta campanya són de reunir a més de 700 expositors dedicats als sectors d’alimentació bio (amb més de 15.000 referències), cosmètica ecològica, moda sostenible, casa sana, benestar i salut, eco-estil de vida, turisme responsable, artesanies i ONGs. Paral·lelament a l’exposició se celebraran més de 400 activitats i s’espera superar els 70.000 visitants.

Aquest viatge ha estat possible gràcies als ingressos que han tingut l’alumnat amb el Projecte ECOinsti venent els seus productes. A més, també han participat en la sortida alguns alumnes del Cicle FOrmatiu que han ajudat aquest curs i l’any passat en el projecte. Una jornada per gaudir de l’ecologia i la sostenibilitat i conèixer coses noves. Tota una experiència!