Treball de Síntesi de primer d’ESO

El treball de síntesi (TdS) és una tasca escolar que es realitza durant una setmana del curs acadèmic i permet posar en pràctica a l’alumnat el que ha après. Té la finalitat de comprovar que siguin capaços i capaces d’aplicar les competències bàsiques treballades, en les diferents matèries, en la resolució de qüestions i problemes relacionats amb la vida quotidiana.

Aquest treball es fa en grup i s’ha de fer una feina seguint les instruccions d’un dossier específic.

Podeu ampliar informació a: http://xtec.gencat.cat/ca/curriculum/eso/sintesi_recerca/

Durant el treball de síntesi l’organització de la classe i del temps escolar queda modificada. Hi ha una sortida escolar de centre a la Moleta i l’Ermita del Remei durant la setmana en què es realitza el TdS.

En aquest TdS l’alumnat ha de realitzar un joc de taula al voltant de l’assentament ibèric de la Moleta i l’Ermita del Remei d’Alcanar. El joc de taula haurà de tenir com a punt de partida l’institut i d’arribada la Moleta del Remei. El joc consistirà en reproduir el recorregut.

El passat dimecres dia 14 d’abril per la tarda l’alumnat va presentar el seu projecte als Tribunals del TdS i vam donar per finalitzada l’activitat d’aquest curs. A continuació, podeu veure els fantàstics resultats mitjançant algunes fotografies dels treballs realitzats: