Xerrada Mossos Esquadra envers “Internet segura, mòbils i xarxes socials”

Benvolgudes famílies,

Davant la creixent problemàtica que està generant l’ús de les xarxes socials entre l’alumnat de primer i segon d’ESO hem organitzat una xerrada impartida pels Mossos d’Esquadra adreçada a les famílies d’aquest alumnat. Agraïm per endavant la col·laboració dels Mossos d’Esquadra que, com sempre, es posen a disposició del centre i famílies.

La xerrada es centra en el correcte ús de les xarxes socials i els mòbils, tan esteses entre els alumnes d’aquestes edats. Al finalitzar la xerrada les famílies podran preguntar dubtes als Mossos.

En motiu de la situació provocada per la COVID-19 aquesta xerrada tindrà lloc el proper dimarts dia 20 d’abril de 2021 a les 19:00h de manera virtual a través de videoconferència. A continuació us desem l’enllaç per poder connectar-vos:

Xerrada “Internet segura, mòbils i xarxes socials”

Si voleu disposar de més informació sobre el tema podeu consultar la pàgina web del Departament d’Educació on hi trobareu molts consells per poder fer un ús responsable de la xarxa.

Enllaços d’interés sobre internet segura

Us hi esperem!