Transport escolar curs 21/22

Us informem que el termini de sol·licitud inicial que s’ha establert finalitzarà el dia 13 d’agost de 2021 per a aquell alumnat que ja tingui plaça escolar assegurada per al curs vinent. En aquests casos l’alumnat admès podrà fer ús del servei escolar de transport des de l’inici del nou curs escolar.

L’alumnat que no tingui la plaça escolar assegurada o s’incorpori al centre amb posterioritat, també podrà presentar aquesta sol·licitud però haurà d’esperar a que se li autoritzi expressament l’ús d’aquest servei escolar.

Per a emplenar les sol·licituds d’ús del transport escolar caldrà entrar a l’enllaç següent: http://www.montsia.cat/ensenyament/transport-escolar

Posteriorment i mitjançant identificació digital prèvia (idCAT mòbil, certificat digital, cl@ve, etc.) del pare/mare o tutor legal, o el mateix alumne/a (si és major d’edat) caldrà emplenar i signar la sol·licitud digitalment. El flux és molt senzill d’emplenar ja que no cal aportar documentació i sols cal emplenar les dades d’identificació i residència i el centre, ruta i parada sol·licitats.