Acollida alumnat 1r ESO Curs 21/22

Benvolgudes Famílies,

En primer lloc, volem donar molts ànims i suport a totes les famílies que d’una manera o altra s’han vist afectades per la tempesta del passat dia 1 de setembre.

D’altra banda, tal i com ja vam avançar el passat juliol en la reunió amb les famílies de 1r d’ESO el proper dia 10 de setembre a les 10:00h farem l’acollida de l’alumnat de 1r d’ESO d’aquest curs 21/22. No cal que portin res. Només han d’esperar a dins el pati d’entrada de l’Institut i allí els rebrem i acompanyarem. Els ensenyarem l’Institut, l’aula on aniran i la tutora o tutor els explicarà el funcionament bàsic (horari, matèries, ordinador, llibres, documentació, etc.). La durada prevista és aproximadament d’unes 2 hores.  D’aquesta manera el dilluns dia 13 de setembre ja podran començar amb normalitat les classes a les 8:30h i fins les 15:00h.

Atentament,

Equip directiu INS Sòl-de-Riu