Sortida Treball de Síntesi 2n d’ESO

Descobrim Alcanar

El passat 14 de juny els alumnes de segon d’ESO de l’Institut Sòl-de-Riu d’Alcanar han anat d’excursió per diferents indrets del poble d’Alcanar. Han visitat la Cisterna del Vall, la Casa O’Connor, la Torre del Carrer Nou, l’Església Sant Miquel, la Casa del Marquès i el Palau.

L’alumnat i professorat acompanyant ha comptat amb una guia fantàstica, Helena Fibla, que els han explicat amb tot detall aquests indrets tant especials de la zona.

Han sortit tots els grups de manera esglaonada i l’alumnat ha estat acompanyat en tot moment pel professorat del centre.

El treball de síntesi és una tasca escolar que es realitza durant una setmana del curs acadèmic i permet posar en pràctica l’aprenentatge de l’alumnat. Té la finalitat de que els alumnes siguin capaços i capaces d’aplicar les competències bàsiques treballades, en les diferents matèries, en la resolució de qüestions i problemes relacionats amb la vida quotidiana.

Tot seguit presentem un recull d’imatges que posen al descobert el bé que s’ho han passat els alumnes i el bé que s’han portat.