SOLIDARITAT AMB MAJÚSCULES

I Cursa Solidària Contra el Càncer Infantil

El passat dimarts dia 11 de febrer serà un dia dels que recordarem durant molt de temps a l’Institut Sòl-de-Riu. Tota la comunitat educativa, amb el suport de l’Ajuntament d’Alcanar, es va involucrar en l’ organització i participació de la I Cursa Solidària Contra el Càncer Infantil.

Des del projecte Aprenem Junts (Servei Comunitari) es va voler donar visibilitat a una problemàtica que malauradament afecta molts nens i nenes de tot el món. D’aquesta manera, i per iniciativa dels propis alumnes de 4t d’ESO, es va decidir organitzar aquesta cursa solidària pels voltants de l’institut on tota la recaptació anirà destinada a l’Hospital Sant Joan de Déu.

La cursa va ser tot un èxit, així com també la col·laboració de totes les famílies de l’alumnat participant. Tots i totes s’hi van deixar la pell i ens sentim immensament orgullosos de formar un alumnat amb uns valors sòlids i compromesos amb la societat que els envolta.

Enhorabona a tots i a totes!