Servei Comunitari. Una visita molt especial

Avui l’alumnat de 4t de l’Institut Sòl-de-Riu ha tingut una visita molt especial.

En motiu de l’inici del Servei Comunitari, les entitats que col·laboren amb aquest projecte, han vingut a explicar com seran les tasques que hauran de desenvolupar els i les alumnes quan vagin a atendre als seus usuaris.

La sorpresa ha estat la visita de dos usuaris molt estimats de l’Onada, la Pepi Fibla i Joan Callarisa, que han posat de manifest, l’alegria que tenen els avis i àvies de comptar amb la companyia de l’alumnat de l’Institut, les tardes que participen del projecte.

També ens han acompanyat durant la jornada d’avui, la responsable de la Biblioteca Trinitari Fabregat, les coordinadores de la Fundació Mercè Pla i l’equip de l’escola Joan Baptista Serra, amb el projecte de l’apadrinament lector.

Moltes gràcies per fer que aquest projecte de Servei Comunitari segueixi tant fort i especial com el primer dia.