Polseres solidàries

En motiu de la commemoració del dia internacional per a la lluita contra el càncer, l’alumnat de religió de 2n A i 2n B, de l’Institut Sòl-de-Riu d’Acanar, ha volgut col·laborar de manera solidària i altruista, tot confeccionant polseres que es vendran a la paradeta de l’Ermita del Remei, a càrrec de les delegades de la Lliga Contra El Càncer a Alcanar i Les Cases, el dia 8 d’octubre. També es posarà la paradeta el dia 19 d’octubre a la plaça del mercat, en motiu del Dia Internacional del Càncer de Mama.

Les polseres han estat efectuades per l’alumnat a casa seva, amb el seu temps lliure, fet que demostra el magnífic jovent canareu i casenc que tenim.

Com a professora no en puc estar més orgullosa.

Si lluitem plegats, fem més fort el camí.

Pili Salvadó

Professora de Religió