Servei comunitari i Sant Jordi Solidari 2022

Com ja és tradició al centre, l’alumnat de 4t d’ESO amb les professores de l’Aprenentatge i Servei, Neus Barrera i Pili Salvadó, el 23 d’abril van organitzar la paradeta solidària de Sant Jordi.

La jornada va esdevenir un èxit. L’alumnat es va encarregar de la venta de llibres de segona mà i manualitats realitzades pels propis alumnes, relacionats amb Sant Jordi.

Els diners recollits, per decisió unànime de l’alumnat després d’una valoració i estudi previ a classe d’APS, seran destinats a ajudar als infants i mares que fugen de la guerra d’Ucraïna.

Des d’aquí volem agrair a tota la comunitat educativa, la seva participació i generositat.

Amb aquest jovent canareu i casenc tant implicat, un món millor és possible.

Felicitats a tots i totes per la vostra implicació.