El Servei Comunitari i l’Esport units per la gent gran.

El passat 18 de maig l’alumnat de 4t de Servei Comunitari va fer gaudir als avis i àvies de l’Onada d’Alcanar, amb unes activitats de ball, a proposta del professor d’Educació Física del centre, Pep Casanova.

L’alumnat a la matèria d’Educació Física va preparar uns balls i coreografies molt complexes i amb una música d’allò més animada, i amb el seu esforç i il·lusió, vam fer riure, ballar i gaudir a la gent gran del nostre poble.

Des d’aquí volem agrair al professor Pep Casanova i als alumnes la seva implicació i dedicació.

També donar les gràcies per la gran acollida que sempre rebem de la directora de l’Onada i de tot el personal que ens va acompanyar durant l’activitat.

Sense cap dubte, l’any vinent tornarem a omplir de ball i música a la nostra gent gran.