Sant Jordi al departament de Llengües

El dia de Sant Jordi, patró de Catalunya, celebrem el dia de l’amor i del llibre per la qual cosa es regala una rosa i un llibre. Des del departament de Llengües hem volgut commemorar aquesta diada realitzant diverses activitats.

L’alumnat de 1r d’ESO ha estampat samarretes i mascaretes amb dibuixos i frases relacionades amb la diada. A 2n d’ESO s’han escrit poemes a partir dels conceptes d’estimar i riure.

L’alumnat de 3r d’ESO ha creat diferents haikus a partir del fet de llegir i de la literatura. A 4t d’ESO l’alumnat ha recomat un  llibre de lectura mitjançant un bookface.

Els treballs han estat exposats al vestíbul amb l’ajuda de l’alumnat de 4t d’ESO que cursa l’optativa de Visual i Plàstica.