Els premis Òscar arriben a l’Institut Sòl-de-Riu

Aquesta setmana, els premis Òscar també s’han entregat a l’Institut Sòl-de-Riu!

A l’aula de Llengua castellana i literatura, els grups de 3r d’ESO s’han posat en la pell d’un intèrpret, d’un director de cinema i d’un acadèmic de Holywood. Els alumnes han enregistrat escenes de pel·lícules mítiques com Titanic, El sexto sentido, Forrest Gump, Taxi Driver, Lady Bird o Criadas y señoras entre altres. A classe hem visionat les escenes i hem entregat, per votació popular, els guardons a la millor actriu, millor actor i millor pel·lícula de cada grup. Gràcies al Departament de Visuals i a la col·laboració de diferents alumnes, hem reproduït el Kodak Theatre de Los Àngeles al centre amb una catifa vermella i un escenari molt especial, incloent música, vestits de gala, discursos, recomanacions cinèfiles i fotògrafs. Els alumnes han pogut treballar la llengua oral, la pragmàtica, l’ús d’eines digitals, l’expressió d’emocions i valors com la cooperació i l’empatia d’una manera diferent i distreta. Hem rigut i hem après molt!

Us deixem unes fotografies de la nostra petita gran festa dels Òscar.

Xavier Vidal