Reporter’s Research

Tallers lingüístics gener 2021

Els dies 25 i 26 de gener de 2021 els alumnes de l’ESO han participat a uns tallers lingüístics en llengua anglesa, emmarcats dins del Fons Social Europeu. Aquestes estades es realitzaven en albergs o cases de colònies. Per la situació actual de pandèmia, vam haver de renunciar a les estades que es feien el curs 2019-2020.

Els tallers en llengua anglesa són una acció d’extensió educativa, realitzada en horari lectiu, que vol contribuir a millorar la competència lingüística en llengua estrangera de l’alumnat i també de les seves habilitats socials i relacionals com el respecte als companys i a la diversitat, i el sentit de la responsabilitat.

Les activitats, que porten com a nom Reporter’s research, eren activitats relacionades amb el món periodístic que tenien com a principal objectiu millorar la competència lingüística en aquesta llengua estrangera i també les habilitats socials i relacionals de l’alumnat, atès que han permet posar en pràctica valors i actituds essencials per a la convivència, com el respecte als companys, a la diversitat i el sentit de la responsabilitat. Les activitats didàctiques i lúdiques han tingut com a llengua vehicular l’anglès i han estat dissenyades per respondre als interessos de l’alumnat i motivar l’aprenentatge.