Dia Internacional de la No-violència i la Pau

Servei Comunitari. Tots units per a construir un món millor

Els alumnes de 4t A de l’Institut Sòl-de-Riu d’Alcanar, honorant el Dia Internacional de la No Violència i la Pau, hem preparat un vídeo i una sèrie d’activitats, dins del marc del Servei Comunitari. Cadascú de nosaltres ha treballat la paraula pau en diferents idiomes. A més a més, també hem estat investigant a diferents personatges que han desenvolupat un paper important en el món de la Pau. Amb imatges i petites descripcions del que han fet, hem elaborat un conjunt de cartells que estaran exposats pels diferents passadissos de l’Institut, per tal de que tot l’alumnat pugui gaudir-ne.

Text: Judit Morralla i Blanca Matamoros.

Imatge: Alumnat del CFGM Vídeo, Discjòquei i So