Nova tria Optatives 4t ESO

Benvolgudes famílies,

Us comuniquem que segons les instruccions del Departament d’Educació rebudes ahir dia 07/07/2020 que obliguen a aplicar mesures per la situació provocada per la COVID-19 el centre es veu obligat a replantejar la tria d’optatives de 4t d’ESO. En la majoria dels casos aquesta nova tria no afectarà al que ja havien escollit però en altres sí. A més, encara hi ha un bon nombre d’alumnat que no ha fet aquesta tria a dia d’avui i, per tant, en el cas de no informar de les optatives que volen cursar el centre haurà d’assignar-la  d’ofici.

L’alumnat tindrà dues opcions a procedir:

A.- Presencial: Acudir divendres dia 10/07/20 al centre per omplir el nou formulari en paper.

Horari    3r A (9:00h)    3r B (11:00)    3r C (13:00h)

B- Online: Omplir el següent formulari online   TRIA OPTATIVES 4t ESO

Atentament,