MATRÍCULA CURS 20/21

ATENCIÓ: ÚNICAMENT PER ALUMNAT DE NOVA INCORPORACIÓ AL CENTRE

DOCUMENTS NECESSARIS:   Només aquells documents que no es van aportar en la preinscripció.

Full de matrícula (formulari)

2 fotografies de tamany carnet, amb el nom darrere.

Original i fotocòpia del DNI, NIE, passaport o altres documents d’identitat de l’alumne/a.

Original i fotocòpia del Llibre de Família.

Original i fotocòpia de la TSI de l’alumne/a.

Original i fotocòpia del DNI, NIE,  passaport o altres documents d’identitat del pare, la mare o el tutor/a real.

El carnet de vacunacions on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents  (Alumnat ESO)

– Si no es té carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.
– Si el nen o la nena no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.

Certificat de convivència quan l’adreça del DNI no coincideixi amb la de la sol•licitud.

En el cas que la tutela només la tingue un dels pares, còpia de sentència que així ho manifeste.

En el cas d’alumnes procedents de centres no adscrits, caldrà que aportin una certificació de les qualificacions obtingudes en aquest centre.

1r i 2n d’ESO: Pagament a Secretaria de 4,00€ (agenda escolar).

Resta de cursos: Fotocòpia del NUSS (Número d’Usuari de la Seguretat Social) i pagament a Secretaria de 1,12€ (Assegurança escolar).

TERMINI

EDUCACIÓ SECUNDÀRIA OBLIGATÒRIA

Alumnes preinscrits amb plaça assignada a ESO: del 13 al 17 de juliol de 2020

BATXILLERAT

Alumnat que el curs 2019-2020 no ha estat escolaritzat al centre

Alumnes preinscrits amb plaça assignada: del 8 al 14 de juliol de 2020, ambdós inclosos

CICLES FORMATIU

Alumnes preinscrits amb plaça assignada (matrícula ordinària): de l’1 al 7 de setembre de 2020

HORARIS PRESENTACIÓ DOCUMENTACIÓ

De dilluns a divendres de les 9:00h fins a les 13:00h.

INSTRUCCIONS  MATRÍCULA

• QUÈ S’HA DE FER?

OPCIÓ A

• Omplir el formulari i enviar-lo telemàticament.
  • Imprimir el formulari, signar cada pàgina i portar-lo al centre juntament amb la documentació sol·licitada.
  • Si no el poden imprimir, quan se’ls convoque al centre, imprimirem el formulari que han emplenat i el signaran. Si coincideixen en altres persones, hauran d’esperar el torn fins poder accedir a la impressió.

Documentació a presentar:

2 fotos (si no han insertat la foto al formulari)

Documentació necessària segons consta al full de matrícula (si no l’han aportat a la preinscripció)

OPCIÓ B

• Si no han realitzat cap tràmit:

Quan se’ls convocarà al centre:

• Omplir el formulari i enviar-lo telemàticament.
  • Imprimirem el formulari que han emplenat i el signaran. Si coincideixen en altres persones, hauran d’esperar el torn fins poder accedir a la impressió.

Documentació a presentar:

Igual que en l’opció A

• QUI POT FER LA GESTIÓ PRESENCIAL?

Si els documents estan impresos i signats, qualsevol persona.

Si s’han de signar documents, obligatòriament , el pare, mare o tutor legal de l’alumne

IMPORTANT

• Sol·licitud transport (si en fa ús i encara no han fet el tràmit). (enllaç)