I Cursa Solidària INS Sòl-de-Riu

Benvolgudes famílies,

L’alumnat del Servei Comunitari de 4t ESO va tenir la idea d’organitzar un acte solidari per col·laborar amb un projecte social, concretament aquesta edició la recaptació serà per a la investigació del càncer infantil.

Doncs ja ho tenim aquí! El proper 11 de febrer tindrà lloc la I Cursa Solidària del nostre institut.

Cada participant durant 30 minuts caminarà o correrà per fer el màxim recorregut possible en el circuit següent:

L’alumnat participant buscarà patrocinadors (pares, mares, avis,…) que li pagaran una quantitat voluntària per cada kilòmetre recorregut. Per registrar-ho disposaran del carnet de corredor/a que serà lliurat en el moment de la inscripció.

Exemple:

La mamà pagarà 0,5€ cada km i la tieta 1€. Si l’alumne aconsegueix córrer 3 km la donació de la mamà serà 1,5€ i la de la tieta 3€. L’alumne donarà 4,5€ en total.

Possibles preguntes:

• Qui pot participar? Tot l’alumnat de l’institut
  • Quan es poden fer les inscripcions? Del 27 al 31 de gener
  • Com es poden fer les inscripcions? Presencialment al gimnàs en les hores d’esbarjo i online en el següent enllaç: https://forms.gle/9xVGbTr5s94jxN5VA

Un món millor és possible!! Col·laborem??