Exposició Im-Perfectes a la Biblioteca Trinitari Fabregat d’Alcanar

El passat dimecres dia 26 d’octubre l’alumnat de tercer d’ESO de l’Institut Sòl-de-Riu va anar a la Biblioteca Trinitari Fabregat d’Alcanar a visitar l’exposició Im-Perfectes.

Im-Perfectes és una exposició multidisciplinària creada per les germanes Besolí, que neix al 2014 com a reacció de la forta pressió que la societat actual exerceix sobre l’aparença física de les persones, sobretot de les dones. Analitza perquè mai ens sentim satisfets amb el nostre cos.

L’exposició i taller han servit per a explicar a l’alumnat, la pressió social vers el cos, sobretot el de la dona i les conseqüències que porta intentar ser com ens indiquen els canons de bellesa: anorèxies, bulímies, etc.

A continuació us mostrem unes imatges, realitzades per la responsables de la biblioteca, Eva Oms.