Ajuts econòmics per a l’adquisició de llibres escolars del curs 2022-2023

Benvolguts,
Benvolgudes,

Us informem que ja s’han publicat les bases i la convocatòria dels ajuts per a l’adquisició de llibres escolars (curs 2022/2023).

El termini de presentació de sol·licituds és del 4 de novembre de 2022 fins a l’1 de desembre de 2022 (ambdós inclosos).

La sol·licitud es pot presentar al Registre General de l’Ajuntament d’Alcanar presencialment o través de la seu electrònica al següent enllaç: https://alcanar.eadministracio.cat/dossier.1

A la sol·licitud normalitzada (document adjunt) haurà d’anar acompanyada de la següent documentació:

• Factura original o justificant ingrés bancari.
  • Fotocòpia del número de compte bancari.
  • Fotocòpia del carnet de família monoparental o nombrosa, si s’escau.
  • Fotocòpia del llibre de família (en cas de primera sol·licitud).

Amb tot, per qualsevol dubte us podeu dirigir a l’àrea d’Educació de l’Ajuntament d’Alcanar.

Salutacions cordials,