Compra llibres Curs 21/22 AFA Sòl-de-Riu

LLIBRES CURS 2021-2022

Benvolgudes famílies i /o representants de l’alumnat de l’IES Sòl de Riu:

Des de l’AFA, un any més, us oferim la possibilitat de fer la compra de llibres d’ ESO, BATXILLERAT i CICLES FORMATIUS per al proper curs 2021-2022 a través de la web GARMAR. Les famílies interessades podeu fer la compra dels llibres juntament amb el pagament de la quota de soci registrant-vos de nou (no serveix la clau d’accés de l’any passat) a la següent adreça: https://garmar.net

A continuació us mostrem amb detall els passos que s’hauran de seguir per fer la compra:

1-Entreu a l’adreça: https://garmar.net

2- Cliqueu sobre “COMPRA LLIBRES 2021-2022”

3-Registra’t. Aquí haureu d’introduir les dades del pare/mare i/o representant de l’alumne o alumna i el codi d’accés següent: AFASOLDERIU2122

4-Nova comanda. A continuació heu d’escollir de quin curs voleu comprar els llibres i posar-los al carro. El pagament de la quota de soci de l’AFA (12 euros) per família és obligatori per tal de poder realitzar la compra.

5-Quan ja heu finalitzat la comanda aneu a “Finalitza la compra

6-IMPORTANT: Ompliu les dades de facturació comprovant que estigui tot correcte i afegint al final el NOM I COGNOMS DE L’ESTUDIANT.

7-Aneu a “Realitza la comanda” i tot seguit feu el pagament.

8-Automàticament Garmar confirmarà per e-mail la vostra compra i us enviarà el rebut.

ACLARIMENTS:

-El proper curs 2021-2022 no es podrà aprofitar cap llibre de l’ESO dels cursos anteriors.

-En el cas de Batxillerat sí que es poden aprofitar llibres de cursos passats.

-De llibre d’anglès només se n´ha de comprar un, llegiu bé per saber quin és el que heu d’escollir en el vostre cas.

-Els llibres de català, castellà i socials no seran propietat dels alumnes ja que és l’AFA la que cedeix en préstec gratuït aquests tres llibres. En finalitzar el curs l’alumnat els haurà de retornar en bon estat.

-Les comandes de llibres arribaran totes a l’institut i seran repartides pel professorat al mes de setembre.

-Les comandes de llibres fetes abans del 25 de juliol arribaran a l’institut Sòl de Riu la 1ª setmana de setembre.

-Les comandes de llibres fetes després del 25 de juliol arribaran a l’institut Sòl de Riu a partir del 15 de setembre.

-És important quan feu les comandes introduir les dades personals correctament ( noms i cognoms, correus, telèfons…) per tal de poder fer posteriorment una correcta distribució.

-El pagament d’una quota de soci de l’AFA per família és obligatori.

En el cas d’haver de fer una segona comanda de llibres per a un germà, heu d’anar on posa “Cupó”, i escriure quotaafa i se us retornaran els 12 euros de quota de la segona comanda. Les famílies amb tres o més fills a l’institut, que hagin fet tres o més comandes de llibres, s’hauran de posar en contacte amb l’AFA per tal de poder-los retornar les respectives quotes de l’AFA que hagin pagat de més.

L’AFA estarà al vostre servei per a qualsevol dubte o ajuda que pugueu necessitar. Gràcies per la vostra col.laboració.

Whatsapp de contacte : 623403366