Període Matrícula Ordinària Cicles Formatius Grau Mitjà

PERÍODE MATRÍCULA ORDINÀRIA (CFGM Manteniment i Electromecànica i Vídeo, Discjòquei i So)

DOCUMENTS NECESSARIS:   Només aquells documents que no es van aportar en la preinscripció.

• Full de matrícula (formulari)
  • 2 fotografies de tamany carnet, amb el nom darrere (en el cas de no haver-se insertat en el formulari).
  • Original i fotocòpia del DNI, NIE, passaport o altres documents d’identitat de l’alumne/a.
  • Original i fotocòpia del Llibre de Família.
  • Original i fotocòpia de la TSI de l’alumne/a.
  • Original i fotocòpia del DNI, NIE,  passaport o altres documents d’identitat del pare, la mare o el tutor/a real.
  • El carnet de vacunacions on constin les dosis de vacunes rebudes i les dates corresponents  (Alumnat ESO)
  • Si no es té carnet de vacunacions cal presentar un certificat mèdic oficial o el carnet de salut amb les dosis de vacuna rebudes i les dates corresponents.
  • Si el nen o la nena no han estat vacunats per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  • Certificat de convivència quan l’adreça del DNI no coincideix amb la de la sol·licitud.
  • En el cas que la tutela només la tingui un dels pares, còpia de sentència que així ho manifesti.
  • En el cas d’alumnes procedents de centres no adscrits, caldrà que aportin una certificació de les qualificacions obtingudes en aquest centre.

Alumnes preinscrits amb plaça assignada (matrícula ordinària): del 12 al 16 de juliol de 2021

HORARIS PRESENTACIÓ DOCUMENTACIÓ:

De dilluns a divendres de les 9:00h fins a les 13:00h.

INSTRUCCIONS  MATRÍCULA

QUÈ S’HA DE FER?

Omplir el formulari i enviar-lo telemàticament.

Imprimir el formulari (abans d’enviar-lo), signar cada pàgina i portar-lo al centre juntament amb la documentació sol·licitada.

Si no poden imprimir el formulari, el centre se’n farà càrrec de fer-ho, per tal de poder signar aquest. Si coincideixen en altres persones, hauran d’esperar el torn fins poder accedir a la impressió.

Documentació a presentar:

2 fotos (si no han insertat la foto al formulari)

Documentació necessària segons consta al full de matrícula (si no l’han aportat a la preinscripció)

QUI POT FER LA GESTIÓ PRESENCIAL?

Si els documents estan impresos i signats, qualsevol persona.

Si s’han de signar documents, obligatòriament , el pare, mare o tutor legal de l’alumne