Xerrades mossos d’esquadra curs 2015-16

De fa uns cursos ençà, s’ha anat realitzant una sèrie de xerrades i tallers que des de la Policia de la Generalitat – Mossos d’Esquadra , fan arribar a tota la comunitat educativa totes aquelles activitats i presentacions informatives i preventives, per tal de fer arribar informació d’interès per alumnes, professors/es, mares i pares de l’institut.

Els/Les professionals que realitzen les activitats preventives dintre de les aules són tècnics en seguretat i responsables de les Oficines de Relació amb la Comunitat  i/o dels Grups d’Atenció a la Víctima  de la comissaria de referència.

Aquests/es policies han estat formats/des i tenen l’experiència de desenes d’activitats preventives adreçades, no només a la comunitat educativa, sinó també a altres col·lectius i entitats de la nostra societat com comerciants, nouvinguts, gent gran, entitats veïnals, entitats culturals, entitats esportives, etc.

Aquest curs que tanquem ara, les activitats que estan adreçades al nostre institut han estat:

• Internet Segura per a l’alumnat de 2n ESO
  • Situacions de risc per a joves per a l’alumnat de 3r ESO
  • Violència masclista. Com comença tot? Per a l’alumnat de 4t ESO
  • Mobilitat Segura al batxillerat.