Participació al Picalletres 2016

L´alumnat de 3r d´ESO es va traslladar el passat dia 9 de juny al teatre de La Passió d’Olesa de Montserrat (Baix Llobregat) per participar a la final nacional del Picalletres, organitzat per Televisió de Catalunya i la xarxa de televisions locals.

El nostre institut, com a representant de les Terres de l’Ebre, va concórrer juntament amb 16 centres d’ensenyament més d’arreu del territori. És la segona vegada que l’Institut Sòl-de-Riu arriba a la final, de les tres que hi ha concursat; en l’altra ocasió va quedar finalista de les Terres de l’Ebre a Tortosa

El nostre representant va ser Àlex Beltran Adell de 3r C qui va realitzar una magnífica actuació. Per exigències dels organitzadors , però, no us podem avançar els resultats finals: us hi haureu d’esperar a la retransmissió que es farà pel Canal Súper3 pròximament. De moment el ppodeu visualitzar aquí:

Sefa Reverter, Marga Gil i Isidre Muñoz (Departament de Llengües)