Sortida al Remei de l’alumnat de l’Hort Ecològic

El passat dia 22 de febrer els alumnes de 4rt que cursen l’optativa de l’itinerari de l’Hort Ecològic, acompanyats pels professors, Alfredo Lluch, Julià Bonfill i Judith Navarro varen realitzar una excursió caminant a l’entorn natural del Remei. La sortida tenia per objectiu fer una caminada circular al voltant de l’Ermita del Remei, amb sortida i arribada a l’Institut Sòl-de-Riu d’Alcanar, per fer observació de les plantes autòctones del territori i estat de la floració. Aprofitant l’estada a l’ermita, varem fer vista a l’ermita i al poblat ibèric de la Moleta del remei.

En aquests moments l’hort ecològic del centre està en plena producció de varietats d’horta de primavera, i setmanalment l’alumnat cull i distribueix comercialment les verdures al centre. Aquest és el tercer any que desenvolupem aquest projecte singular amb resultats satisfactoris pel que fa a la promoció escolar i continuació d’estudis post-obligatoris. Això ens anima a continuar endavant amb el projecte i buscar d’alguna forma la seva consolidació i ampliació de cara al futur.

Captura