Setmana Cultural 2018. L’alumnat de 4t d’ESO visita la fàbrica CEMEX Alcanar

Durant les presents jornades culturals, el divendres 18 de maig, un grup d’alumnes de 4t d’ESO es va desplaçar fins a la fàbrica de ciment de CEMEX ubicada al terme municipal d’Alcanar per tal de realitzar una visita. La visita va resultar molt instructiva i amena. En aquesta visita es va tractar el tema de la restauració de les explotacions mineres, concretament els diferents tipus de restauracions que es duen a terme a les  explotacions que té l’empresa canareva a les Terres de l’Ebre. La visita la va dur a terme l’Enginyer de Mines de l’explotació.

Tot seguit podem veure com es vol restaurar l’explotació Aurora que hi ha a Campredó

Capturacemex