Projecte Aprenem Junts, la nostra experiència a l’Onada

IMG_20141210_180647 IMG_20141210_181125

Els alumnes de quart d’ESO de l’Institut Sòl-de-Riu estem duent a terme diferents tasques de voluntariat a diverses entitats del poble d’Alcanar, en parelles o petits grups. Les sessions les preparem a l’aula per a després poder dur-les a terme el dia que se’ns ha assignat.
La nostra experiència a l’Onada va ser genial. Allà s’està d’una manera molt confortable i còmoda. Les persones, és a dir, la gent gran ens escoltava bastant i intentaven fer totes les coses que es manaven.
El primer dia, tot i els nervis que portàvem va acabar sent molt divertit, entrevistant a la gent, que se la veia molt il·lusionada i amb ganes de parlar.
A la setmana següent, ja s’apropava el  Nadal, així que ens vam asseure tots junts, formant una espècie de rotllana, per cantar tot tipus de nadales portant el ritme amb les panderetes.
Per a la tercera sessió vam fer un taller d’exercicis al gimnàs del centre, vam realitzar diferents estiraments i després jocs amb pilotes petites.
Al final de mes, després de tres sessions, vam anar a l’última, va ser una mica  trist, perquè ens agradava molt l’alegria que transmetien a l’hora de fer els tallers i l’energia que tenien. Ens tocava a nosaltres realitzar l’activitat i vam pensar en fer alguna activitat que poguéssim realitzar tots, així que vam jugar al mikado, un joc de taula molt entretingut.
Un experiència única, que hauria de realitzar tothom, realment plena d’alegria i molt gratificant.
Jaira Baena, Flavia Rusu i Lorena Sandelescu, alumnes de 4t. d’ESO C