Activat el sistema de comunicació SMS amb les famílies

Benvolguda comunitat educativa,

a partir d’aquesta setmana ja és operatiu el sistema de comunicació de missatges de telèfon SMS amb les famílies. El sistema s’emprarà per reforçar el canal tradicional de comunicats carta i fer arribar per via directa informació a les famílies referents a convocatòries de reunions, comunicacions d’incidències, informes mensuals d’assistència i lliurament de notes. Esperem que ens sigue útil per al seguiment escolar del nostre alumnat. En cas de voler més informació al respecte adreceu-vos directament a la secretaria del centre en horari d’atenció al públic o bé per via de correu electrònic al centre.