La Coral Sòl-de-Riu participarà en la 16ena edició de Com Sona l’ESO

Després d’haver cantat a Alemanya, Anglaterra, França, La Gomera, Galicia, Croàcia Venècia i Conca. La Coral Sòl-de-Riu enguany participarà a la 16ena. Edició de Com Sona l’Eso .

Com Sona l’ Eso és una  trobada anual d’alumnes i professorat de música d’instituts de secundària públics dels Països Catalans que, al llarg de quatre dies, conviuen per dur a terme un gran repte musical que han treballat prèviament a les aules de música. Aquest repte és la realització d’un concert conjunt: al voltant de 1000 alumnes d’edats compreses entre 12 i 17 anys juntament amb el seu professorat actuant junts. La regla d’or de les Trobades és la següent: tot l’alumnat, independentment de la seua formació musical, participa en el concert.

Aquest curs el projecte consisteix en la preparació i interpretació d’una òpera en tres actes anomenada M1S1M (microchip integrat en el cervell dels joves cap a l’any 2035 que interactua amb ells mateixos).

En el concert hi  participaran músics, un cos de ball i el cor que fa el paper de M1S1M, tot això reforçat amb una espectacular escenografia.

En total hi participaran 1500 alumnes.

El concert tindrà lloc a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València el divendres 13 de maig a les 22.00h

Hi esteu tots convidats, valdrà la pena.

Aquí podeu veure el vídeo promocional del projecte.

Gerard Ramon , Director de la Coral Sòl-de-Riu