L’Institut Sòl de Riu semifinalista a la 6a edició del Certamen Tecnològic Efigy de la Fundació Naturgy. VISUALITZA (DONA’NS UN LIKE)

Visualitza i dona’ns un LIKE

Alumnes de la matèria Tecnologia i Digitalització de 4t D’ESO han quedat semifinalistes a la sisena edició del Certamen Tecnològic de la Efigy de la Fundació Naturgy amb un projecte anomenat EfiAPP.

El context de treball del projecte es basa en els objectius de desenvolupament sostenible 1, 7 i 13, i amb l’informe AROPE de pobresa energètica emès per la Unió Europea.

EfiAPP és una plataforma virtual de cessió d’electrodomèstics i béns en bon estat d’ús amb el fi de ser utilitzats i instal·lats en les llars de persones en entorns vulnerables energèticament. Vol ser una xarxa altruista amb els més vulnerables energèticament, creant una sinergia entre sol·licitants d’ajuda, ONG’s locals i padrins energètics.

Per aplegar a ser semifinalistes al concurs de caràcter estatal l’alumnat ha superat diferents fases com la presentació d’un e-pòster i la confecció d’una memòria tècnica. Els 9 centres semifinalistes es coneixeran a Madrid el 23 de maig en una gala de reconeixement, presentació i elecció dels 4 guanyadors en diferents modalitats: projecte més innovador, projecte més realitzable, projecte més ben comunicat i al vídeo de presentació més votat pel públic.

“El jurat tècnic ha valorat la qualitat del projecte, el plantejament dut a terme i el prototip. Destacant que es tracta d’un projecte molt aplicable i, per tant, sent susceptible de ser emprat per la societat.”
Felicitar i animar l’alumnat a preparar les darreres tasques: la confecció d’un vídeo de presentació del projecte i la preparació d’un “Elevator Pitch” per a la gala de presentació.

Bona feina, endavant!!