Visita de la Directora General de l’Alumnat a l’INS Sòl-de-Riu

Avui hem tingut la visita de la Directora General de l’Alumnat la Sra. Anna Chillida. A més, l’han acompanyat la Regidora d’Ensenyament de l’Ajuntament la Sra. Maribel Ramon i la Inspectora del nostre centre la Sra. Xelo Cordero. També ha estat present l’equip directiu del centre.

Hem organitzat una xerrada amb els delegats i delegades representants de l’alumnat del centre i dues membres de l’equip de mediació. Ens han pogut explicar obertament tots els temes que son del seu interès: participació, ús dels mòbils, gestió de conflictes, etc.

Ha estat una jornada molt interessant on tot l’alumnat ha participat activament i ha dialogat amb la Directora General i la resta d’assistents. Hem pres nota tots plegats de les inquietuds del nostre jovent.

Agraïm molt la visita amb l’afegit i gran satisfacció per part nostra donat que és una antiga alumna del centre.