Primera sortida Tutoria Entre Iguals Curs 23/24

L’alumnat de 1r d’ESO i els seus tutors i tutores de 3r han participat en la primera sortida del programa Tutoria Entre Iguals (TEI) a les Cases d’Alcanar.
A les 9 del matí s’han dirigit caminant a la platja del Marjal i hi han dut a terme activitats aquàtiques i esportives com caiac, pàdel surf, reptes en bicicleta, jocs de raqueta…, (la tornada ha estat amb autobús particular).
Des de la Comissió de Convivència volem agrair al professorat i a l’alumnat implicat la col·laboració en l’organització i el desenvolupament de l’activitat, als monitors esportius la seua implicació i a la Policia Local d’Alcanar la supervisió dels trams més complicats de la caminada.
Esperem que, amb activitats com aquestes, es fomente la cohesió de l’alumnat i milloren els vincles entre tutors i tutorands.
Aquesta sortida ha estat finançada, en gran part, per fons europeus a través del programa PROA+ en el que participa el nostre centre.
Agraïm a l’Ajuntament d’Alcanar la col·laboració per organitzar aquesta sortida (ús Pabelló Municipal, servei acompanyament Policia Local, etc.).