Iniciem participació en el CEMEX City Challenge

L’alumnat dels Cicles Formatius de Manteniment Electromecànic i del Vídeo, discjòquei i so i els de 1r de Batxillerat que cursen Tecnologia Industrial han iniciat avui la participació en el projecte Cemex City Challenge.

L’objectiu del projecte és implicar al jovent en els reptes mediambientals i socials desenvolupant un esperit emprenedor mitjançant una proposta de pla de negoci reduït (Business Model Canvas).
Així doncs, l’alumnat del nostre centre acompanyat pels seus respectius tutors de l’institut i un mentor assignat de l’empresa CEMEX iniciaran la seva participació en els reptes plantejats: Ciutats Sostenibles o Justícia Climàtica . Els projectes presentats competiran en un concurs a nivell de l’estat espanyol en el que participen 8 centres educatius espanyols preseleccionats (entre ells el nostre).

Agraïm a l’empresa CEMEX la possibilitat de poder participar en aquest projecte. Estem convençuts que l’experiència serà positiva per al nostre alumnat. Anirem informant del procés de participació.