PREINSCRIPCIÓ CURS 2021-2022

del 17 al 24 de març de 2021

alumnat que cursarà 1r ESO i alumnat d’altres cursos nou al centre

El Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya regula el procés de preinscripció i matrícula de l’alumnat als centres del Servei d’Educació de Catalunya. Com a novetat, aquest any les famílies haureu de fer el procés de preinscripció de manera telemàtica. Podeu trobar tota la informació al següent enllaç .

Durant els tràmits, es necessitarà el codi del centre per a formalitzar la preinscripció, és el següent 43007087.

Si teniu qualsevol dubte o necessiteu ajuda durant el procés, ens podeu trucar al telèfon 977 73 10 26 en horari especial de secretaria: 9.30h – 14.30h

En aquesta guia trobareu més informació que us pot ser d’utilitat per completar el procés de preinscripció i matrícula.

GUIA PAS A PAS