Èlia Martí guanya els Premis BAT-Rafael Moneo

L’alumna de l’INS Sòl-de-Riu d’Alcanar  Élia Martí Sancho ha estat guanyadora del Premi BAT-Rafael Moneo.

La demarcació de Tarragona del Col·legi Oficial d’Arquitectes de Catalunya i l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de la Universitat Rovira i Virgili, ens ha comunicat la resolució dels premiats a la novena edició dels Premis BAT – Rafael Moneo per a treballs de recerca d’estudiants de batxillerat de les comarques de Tarragona.

En aquesta edició el primer premi ha estat per la nostra alumna Èlia Martí Sancho pel Treball de Recerca de Batxillerat “El patrimoni industrial d’Alcanar: Los Rajolars”, tutoritzat pel professor de Tecnologia Albert Barceló Masdéu.

El Jurat ha atorgat aquest primer premi per la posada en valor del patrimoni industrial que habitualment està molt descuidat, per la feina documental, per l’encert en la metodologia i per la via que s’obre en la recerca.

Felicitem l’Élia, els familiars i el tutor per aquest premi!