Lliurament Premi “Grandes Profes, Grandes Iniciativas”

El passat dimecres dia 19 de juny de 2019 van lliurar la menció especial dels Premis Grandes Profes, Grandes Iniciativas” als professors de Educació Física de l’INS Sòl-de-Riu d’Alcanar en Pep Casanova i en Joan Ortí.

El Jurat de la sisena edició dels Premis “Grandes Profes, Grandes Iniciativas” de la Fundació ATRESMEDIA, Samsung i la Universitat de València, en col·laboració amb la Fundació Orange, van decidir donar un Accèssit o menció especial al projecte presentat per els professors d’Educació Física del nostre Centre en Pep Casanova i en Joan Ortí.

El projecte premiat en aquest concurs  va ser “Heteroavaluació familiar”. Tal i com es va presentar en el projecte l’equip de professors de l’INS Sòl-de-Riu d’Alcanar aposten per una iniciativa de motivació i èxit que implica a les famílies en l’aprenentatge dels seus fills. Aquesta metodologia s’ha aplicat en els cursos de primer i segon d’ESO i es basa en l’avaluació de diferents aspectes de la vida saludable de l’alumnat.

Aquest projecte ha estat possible gràcies a la participació de les famílies al llarg de tot el curs escolar i, addicionalment, s’ha registrat una millora dels resultats acadèmics dels participants. Tot plegat una gran iniciativa que es veu recompensada amb aquest Accèssit.

Podreu trobar més informació en el Bloc Educació Física de Pep Casanova:

Enhorabona als professors d’Educació Física que han portat la iniciativa del projecte, a tot l’alumnat i famílies que han participat i a la resta de comunitat educativa que hi ha col·laborat.