Estrenem Taula Ping-pong i Futbolí donades per l’AFA de l’INS Sòl-de-Riu d’Alcanar.

Aquest curs l’AFA de l’INS Sòl-de-Riu d’Alcanar, antigament AMPA, ha dotat a l’INS Sòl-de-Riu de material d’oci escolar per a l’alumnat .ping

En concret, l’associació de Famílies d’Alcanar ha donat una taula de ping-pong i un futbolí. Amb aquest nou material l’alumnat disposarà de més i millor oferta de lleure a l’hora de l’esbarjo i, també, en totes les jornades que s’organitzen activitats entorn aquests dos jocs (tornejos, tallers, etc.).

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *