Gran Recapte d’Aliments a l’Institut Sòl-de-Riu

L’alumnat de l’INS Sòl-de-Riu coordinats per la professora de Religió  Pili Salvadó Rosell  posen en marxa una acció solidària.

En motiu de la campanya solidària de Nadal, de recollida d’aliments que organitza el Banc d’Aliments i Càritas aquest 1r de desembre, em poso en contacte amb tots vostès per a demanar  la vostra col·laboració.
Tots podem aportar el nostre granet de sorra.

Posarem a l’entrada de l’institut unes taules i unes caixes per tal que dipositeu  els aliments.

Els dies de recollida són: dijous 29 i divendres30 de novembre; i dilluns 3 i dimarts 4 de desembre.

Els alumnes de religió de tercer d’ESO han elaborat un cartell explicatiu i els de segon d’ESO han anat per les classes de l’Institut per tal d’explicar la campanya de recollida d’aliments.

Alguns dels alumnes de quart d’ESO, com a voluntaris de l’ApS, també col·laboraran en aquesta campanya solidària. Ells ajudaran als responsables de Càritas en la recollida pels diferents establiments d’Alcanar.

Entre tots plegats farem un món millor i més just.

Mil gràcies per la vostra generositat.

Aquí podeu veure els cartells que han dissenyat els alumnes.

Pili Salvadó Rosell
Professora de Religió Catòlica.