Xerrada 25è aniversari a l’INS Sòl-de-Riu a càrrec del Dr. Joaquim Reverter Macià

Aquest passat divendres 23 de novembre el Dr. Joaquim Reverter Macià ens va oferir una extraordinària conferencia amb el suggerent títol “Educació física, conseqüències científiques”.

Els alumnes de 4t d’ESO i de Batxillerat de l’Insitut Sòl-de-Riu van tenir la sort de poder gaudir d’un canareu de molta rellevància en el món de l’Educació Física en Joaquim Reverter Macià del qual ja varem avançar l’extens currículum en un article publicat el 14 de novembre. Al mateix temps, vam tenir l’honor de comptar amb la presència de la 1a joquimreverterxerrada3Tinenta d’alcalde d’Alcanar i Regidora d’Acció Social i Ciutadania i Ensenyament na Carme Navarro Balada així com altres representants dels pares d’alumnat del centre.

En Ramón Esteller com a representant dels pares en el Consell Escolar i expresident de l’AMPA de l’INS Sòl-de-Riu va ser l’encarregar de presentar al Dr. Joaquim Reverter amb el qual els uneix una gran amistat i, per aquest motiu, va poder fer una brillant introducció incidint als alumnes en que amb motivació es pot aconseguir tot allò que es vulgui.

La xerrada va girar entorn la temàtica del món de l’educació física i la seva pràctica i les conseqüents repercussions a nivell físic i mental que incideixen en el nostre cos. En aquest sentit, de manera molt hàbil el conferenciant va anar lligant i justificant cada tema quotidià amb demostracions científiques.

joquimreverterxerrada2Finalment, la Directora de l’INS Sòl-de-Riu na Carme Caballer Llopis va lliurar un obsequi al Dr. Joaquim Reverter tot i agraint-li la seva col·laboració  amb el nostre centre.