INS Sòl-de-Riu amb la Marató de TV3 2018

L’alumnat de l’INS Sòl-de-Riu es mobilitza en motiu de la Marató de TV3 2018.

En els darrers cursos, l’institut s’ha fet ressò de les campanyes de divulgació que la Fundació de la Marató organitza a tot el territori amb la finalitat de conscienciar i sensibilitzar a més de 200.000 joves  de tot Catalunya.  Amb aquest objectiu,  se’ls ha adreçat als alumnes de 3r, 4t d’ESO i 1r i 2n de batxillerat un cicle de conferències relaciones amb la malaltia que, enguany, ha tocat parlar sobre el càncer.  downloadEl divendres 14 de desembre, l’alumnat de 4t d’ESO va prendre la iniciativa de muntar una paradeta per a col·laborar en el recapte per a la recerca  contra el càncer. Per això, durant les últimes setmanes van estar preparant llaços de distints colors, que van vendre en un preu simbòlic i que simbolitzaven les  lluites contra els diferents tipus de càncer.  Aquest acte ho van portar a terme en els esdeveniments realitzats al poble durant el cap de setmana.