Proves GESO

Graduat en educació secundària obligatòria
(alumnes que no l’han obtingut en finalitzar l’etapa)

LLISTAT D’ADMESOS

L’alumnat que no va obtenir el títol de graduat en educació secundària obligatòria (ESO) en finalitzar l’etapa, es pot presentar a les proves que el mes de març de cada any organitzen els centres educatius.

Criteris d’avaluació per matèries:

Preinscripció a les proves

Del 29 de gener al 12 de febrer de 2024

Els tres requisits que ha de reunir l’alumnat per poder presentar-se a aquestes proves l’any 2024​​​ són:

1. Haver finalitzat l’ESO l’any 2022 o 2023.
  2. Tenir almenys 18 anys o complir-los dins de l’any 2024. També hi pot concórrer l’alumnat que faci els 17 anys l’any 2024 sempre que compleixi alguna de les condicions següents:
    – Tenir un contracte laboral que l’impedeixi assistir al centre en règim ordinari.
    ​- Trobar-se en procés d’obtenció d’un permís de treball (alumnat estranger).
    – Ser esportista d’alt rendiment.

3. Haver cursat l’ESO (el quart curs inclòs) sense haver obtingut el títol i amb un màxim de 5 matèries amb qualificació NO POSITIVA.

Per fer la preinscripció l’alumnat ha de:

1. Demanar cita prèvia per formalitzar la preinscripció al telèfon 977 301 189 (Ins Roseta Mauri)
  2. Presentar la sol·licitud a la secretaria del centre degudament emplenada i adjuntar la fotocòpia del DNI o NIE.

Calendari de procediment

TASQUES CALENDARI 2024
Publicació al tauler d’anuncis del centre o al seu web dels continguts i els criteris d’avaluació mínims exigibles per a la superació de cadascuna de les matèries. Abans d’obrir-se el període d’inscripció
Termini de presentació de sol·licituds d’inscripció. Del 29 de gener al 12 de febrer